09 دی 1394

جان مارک گیل مدیر عامل کمپانی لوتوس در خصوص انتظارات از نسل جدید لوتوس چنین پاسخ داد که نسل جدید با طراحی جدید از اجزای سبک وزن تر برای بدنه طراحی خواهد شد.

 در حالی که شرکت خودروسازی آلفا رومئو در حال تحقیقات و توسعه در خصوص بدنه ساخته شده از فیبر کربن در خودروی آلفا 4C خود بود ، شرکت لوتوس همچنان به تکنولوژی کمپوزیت های سبک آلمینیومی خود در طراحی های آینده نگرانه خود ادامه داد. فیبر کربن از چرخه خارج شده است چرا که برای تولیدات و طراحی بسیار هزینه های گزافی به همراه دارد و همچنین چون اصلاح کردن و تغییر شکل دادن سازه آلمینیومی سخت تر است ، آقای گیل خبر از استفاده ماده ی تجدید پذیر جدیدی که عمر بیشتری داشته باشد و همچنین سبک هم باشد در خودروهای لوتوس خبر داده است .

40 درصد خودروهای لوتوس فروخته شده در بازارهای خارج از اروپا مجهز به دنده اتوماتیک می باشند. که همین امر نشان دهنده توسعه شرکت در خصوص دنده های اتوماتیک و همچنین در برنامه تاپ گیر هم اعلام شد که دیگر از دنده های تویوتا استفاده نخواهد شد و لوتوس تصمیم گرفته از دنده های جدید که هم اسپرت تر و هم خارج جاده ای تر هستند استفاده کند.

خبر خوب این هست که اگزیج و الیز بر مبنای درخواست های بازار هدف آمریکای شمالی طراحی خواهد شد اما خبر بد هم این است که خودروهای جدید تا سال 2020 در بازار قرار نمی گیرند و تنها نمونه های خاص و محدود از مدل های موجود وارد بازار خواهد شد .

و بالاخره خودروی لوتوس مدل جدید اورا 400 رودستر خود را تا اواسط سال جدید به بازار آمریکا معرفی می کند تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. اورا 400 رودستر مجهز به دو سقف قابل برداشت است که وزنی در حدود 6.5 پوند وزن دارد .

 

آخرین-اخبار-و-رویدادها آخرین-اخبار-و-رویدادها آخرین-اخبار-و-رویدادها